قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۰۹/۲۹ - ۱۶:۳۰

"حسن‌زاده" مدیرعامل پست بانک شد

طی حکمی از سوی محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران با حفظ سمت به عنوان مدیرعامل جدید این بانک منصوب شد.

"حسن‌زاده" مدیرعامل پست بانک شد

به گزارش سراج24،در متن این حکم آمده است:با استناد به صورتجلسه مورخ 93/8/17 مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده پست بانک ایران مبنی بر انتخاب وزارت اموراقتصادی و دارائی به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی به عنوان عضو حقوقی، هیأت مدیره و با عنایت به هماهنگی به عمل آمده با وزیر امور اقتصادی و دارائی و نیز صورت جلسه هیأت مدیره آن بانک، جنابعالی را مستند به "بند4" صورتجلسه مجمع عمومی صدرالذکر با حفظ سمت به عنوان "مدیرعامل شرکت دولتی پست بانک ایران" منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به قادر متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرارداده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

حسن‌زاده پیش از این از آذر‌ماه سال 1380 لغایت اسفندماه 1384 عهده‌دار ریاست هیأت مدیره و مدیرعامل این بانک بوده است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••